110 خسارت سیار - بیمه کار google-site-verification: googlea01f6b337c9c5191.html
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه کار

خسارت سیار

یکی از موارد بسیار مهم که در خرید بیمه شخص ثالث باید دقت کنیم سهولت پرداخت خسارت شرکت بیمه گر است. 

مورد مهم دیگر  کیفیت پرداخت خسارت شرکت بیمه گر است. یعنی اینکه شرکت بیمه گر، آن مقدار از خسارت را که حق فرد زیاندیده است به او پرداخت کند. بیمه پاسارگاد یکی از شرکتهای بسیار خوش نام در پرداخت خسارت است. برای خرید بیمه شخص ثالث پاسارگاد اینجا کلیک کنید

متاسفانه برخی از شرکت های بیمه گر به دلیل بیمه کردن های بی ضابطه و بدون دقت امار خسارت سرسام آوری دارند. این میزان خسارت برای برخی از شرکتهای بیمه به گونه ای است که این شرکتها را با زیان انباشته فراوانی مواجه کرده است. این قبیل شرکتها سعی میکنند برای کاهش میزان خسارت پرداختی خود، از هر خسارت مقداری کمتر از مبلغ واقعی پرداخت کنند. 

اینگونه پرداخت خسارت سبب بدبینی مردم نسبت به کل شرکتهای بیمه می گردد. انتخاب شرکت بیمه گری که پرداخت خسارت را کامل و بدون کم و کاست پرداخت کند بسیار مهم است. شرکت بیمه پاسارگاد از جمله شرکتهایی است که آنچه حق بیمه گذار است به خوبی پرداخت می کند. به همین دلیل است بیمه پاسارگاد همواره به عنوان یکی از برندهای محبوب در صنعت بیمه شناخته می شود.

یکی از خدماتی که سبب سهولت در پرداخت خسارت در شرکت بیمه می گردد وجود خسارت سیار است. خسارت سیار عمدتا در بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه کاربرد دارد. 

فرض کنیم که شما دارای یک فروشگاه هستید که به قول معروف فرصت سر خاراندن ندارید. در یک حادثه رانندگی خسارت برای شما پیش می آید، شما فرصت ترک محل کارتان برای پیگیری خسارت پیش آمده را ندارید. در چنین شرایطی یا می بایست بیخیال خسارت وارد شده شوید یا اینکه یک روز یا بیشتر کسب و کارتان را تعطیل کنید و پیگیر خسارت وارده شوید. 

یکی از راه حلهایی که می تواند گره گشا باشد، رسیدگی سیار به خسارت می باشد. در این روش به جای اینکه شما به سراغ شرکت بیمه بروید، شرکت بیمه به محل کار شما می آید و به خسارت شما رسیدگی می کند.

شرکت بیمه پاسارگاد با شرکت سامان نگار ایرانیان قرارداد بسته است و رسیدگی به خسارتهای سیار خود را به این شرکت واگذار کرده است. شماره تلفن این شرکت برای خسارت سیار  02184325 می باشد. شما با گرفتن این شماره می توانید از کارشناس خسارت سیار درخواست کنید که به محل حادثه بیاید و خسارت ایجاد شده رسیدگی کند. 

لازم به ذکر است که خسارت سیار فقط در ساعات اداری به محل حادثه مراجعه می کند. پس اگر خسارت در ساعت غیر اداری اتفاق افتاد. با طرف مقابل تصادف هماهنگ کنید که فردا در چه محلی حاضر شوید. سپس با خسارت سیار تماس بگیرید تا کارشناس خسارت سیار در محل حاضر شود و برای خسارت تشکیل پرونده دهد.

کارشناس خسارت سیار پس از تشکیل پرونده به شما یک کد پیگیری می دهد. شما در روزهای بعد با ارائه این کد پیگیری می توانید پیگیر روند پرداخت خسارت بشوید. 

جالب است بدانیم خسارت سیار بیمه پاسارگاد در شهرها و جاده های استانهای گیلان، مازندران و گلستان هم خدمات دهی سیار دارد. 

 

مدارک لازم برای ارائه به خسارت سیار: 

ا. گزارش یا کروکی پلیس

2. گواهینامه دو طرف تصادف

3. کارت خودرو هر دو طرف

4. pdf  یا پرینت بیمه شخص ثالث طرفین

5. پرینت بیمه بدنه یا  pdf بیمه بدنه (در صورت استفاده از بیمه بدنه)  

توجه کنیم در بیمه پاسارگاد هم در خسارتهای بیمه بدنه پاسارگاد و هم در خسارتهای بیمه شخص ثالث می توان از خدمات خسارت سیار استفاده کرد. برای خرید بیمه بدنه پاسارگاد اینجا کلیک کنید.